Батькам першокласників

Для майбутніх першокласників
з 12 жовтня 2013р.
в школі № 45 починаються
підготовчі заняття

ПО СУБОТАХ
З 10.00.

З Вашими дітьми будуть працювати:

Вчителі початкових класів:
 Гаркуша Ірина Петрівна
(М.т. 0994192596)
 Бондар Світлана Володимирівна (м.т. 0996833595)
А також:
 Практичний психолог
Плотникова Олена Олегівна
 Учитель музики
Кравчук Наталія Олександрівна
 Учитель англійської мови
Журженко Наталія Сергіївна
 Учитель фізкультури
Некрасова Ірина Віталіївна
 Директор школи
Шабаєва Олена Михайлівна
 Заступник директора
з навчально-виховної роботи
Хомич Ірина Олександрівна
 Заступник директора
з виховної роботи
Кравчук Наталія Олександрівна

Увага!

Батькам майбутніх першокласників
Дитина 5-6 років здатний працювати 10-15 хвилин, а потім вона повинна відпочити, відволіктися.
При виконанні графічних завдань важлива точність виконання навіть найпростіших вправ, а не швидкість або кількість зробленого. Тривалість такої роботи – 3-5 хвилин, потім відпочинок, переключення і, якщо не набридло, ще 3-5 хвилин роботи.
Не переходьте до наступних завдань, а то й освоєно попередні (лінії повинні бути чіткими, рівними, впевненими).
На етапі підготовки до школи:
• Уникайте надмірних вимог до своєї дитини.
• Надавайте їй право на помилку.
• Навчайте дитину думати самостійно і аналізувати виконані завдання.
• Радійте його успіхам, будьте щедрі на похвалу.
• Влаштовуйте дитині маленькі свята.
ЯК БАТЬКИ МОЖУТЬ
допомогти дитині
УНИКНУТИ ДЕЯКИХ
ТРУДНОЩІВ?

1) Організуйте розпорядок дня:
• стабільний режим дня;
• повноцінний сон;
• прогулянки на повітрі.

2) Формуйте у дитини вміння спілкуватися
• Зверніть увагу на те, чи вміє ваша дитина вступати в контакт з новим дорослим, з іншими дітьми, чи вміє вона взаємодіяти, співпрацювати.

3) Приділіть особливу увагу розвитку довільності
• Навчайте дитину керувати своїми бажаннями, емоціями, вчинками. Він повинен вміти підкорятися правилам поведінки, виконувати дії за зразком.

4) Щодня займайтеся інтелектуальним розвитком дитини
• Під час прогулянок спостерігайте зміни в природі. Звертайте увагу на різні явища природи (дощ, сніг, веселка, листопад, туман, вітер, хмари, буря, світанок, захід).
• Вивчіть назви пір року. Тренуйте вміння визначати час року на вулиці і картинках.
• Використовуючи лото і книги, вчіть з дитиною назви: диких і домашніх тварин, птахів, польових і садових квітів, дерев, предметів посуду, предметів меблів, одягу, головних уборів, видів взуття, іграшок, шкільного приладдя, частин тіла, назви міст, назви улюблених казок і їх героїв.

Увага! Дитина 5-6 років не може працювати довго: 10-15 хвилин – ось межа, а потім вона повиння відпочити, відволіктися. Тому всі заняття повинні бути розраховані на 10-15 хвилин.

• Розвивайте зв’язну мову дітей. Вивчайте переказувати казки, змісту мультфільмів.
• Складайте розповіді по картинках.
• Слідкуйте за правильною вимовою і дикцією дітей. Проговорюйте скоромовки.
• Можна займатися з дитиною звуковим аналізом простих слів (будинок, ліс, куля, суп). Навчіть знаходити слова, які мають, наприклад, звук «л».
• Знайомте дитини з буквами і їх друкованим зображенням, а так же звуком, що позначає конкретну букву.
• Навчіть дитину розрізняти і правильно називати основні геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник, прямокутник), порівнювати і розрізняти предмети за величиною (більший, менший) і кольором.
• Навчіть дитину рахувати до 10 і назад, порівнювати кількість предметів (більше, менше, стільки ж). Познайомте з зображенням цифр (не треба вчити їх писати, тільки знати)
• Навчіть визначати положення предметів на площині, знати слова, що позначають місце розташування і правильно розуміти їх значення: попереду, ззаду, справа, зліва, зверху, над, під, за, перед.
• Розвитку дрібної моторики руки дитини допоможуть малювання, штрихування, розфарбовування (але – невеликих поверхонь), нанизування намистин, гудзиків, ліплення, визначення наосліп форми предметів (спочатку найпростіших, потім можна ускладнювати), ігри з дрібними предметами (мозаїка).

Увага! При виконанні будь-яких письмових завдань стежте за правильним положенням ручки (олівця), зошити, позою школяра! Рука не повинна бути сильно напружена, а пальці – трохи розслаблені.

• Копіюйте фігури. Це завдання сприяє розвитку координації, вмінню правильно сприймати фігури, розташовані на площині аркуша, розрізняти прямі, криві, похилі дотримуватися співвідношення штрихів і положення фігур між собою.

Увага! При виконанні графічних завданні важливі не швидкість, не кількість зробленого, а точність виконання – навіть найпростіших вправ.

Тривалість роботи – 3-5 хвилин, потім відпочинок, переключення і, якщо не набридло, ще 3-5 хвилин роботи. Не переходьте до наступних завдань, а то й освоєно попереднє (лінії повинні бути чіткими, рівними, впевненими)

Залишити відповідь