І Облаштуй своє домашнє навчальне середовище.
- Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя мусять мати своє постійне місце.
- Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня, повинні знаходитися « під рукою», щоб під час роботи не витрачати час на пошук.
- На стіні перед очима варто розмістити невелику дошку з розкладом занять та іншою оперативною інформацією.
- Зовнішній вигляд також має значення.
- Візьміть собі за правило щовечора прибирати залишки денних занять і готувати стіл і приладдя на завтра.
ІІ Самоорганізація навчання .
- Робочий день треба починати відповідно розкладу уроків. О 8.00 годині ранку ти отримаєш сповіщення про відкритий доступ до навчального матеріалу поточного дня.
- Уважно ознайомся з графіком проведення Zoom конференцій та з формою проведення окремих предметів. Це дасть тобі змогу правильно спланувати свій навчальний день.
- Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань.
- Роби перерви між виконанням уроків.
- Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб – середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).
- Пам’ятай у синхронному режимі усі учні долучаються до уроку (відсутнім можна бути тільки з поважних причин (хвороба, технічні причини), але заздалегідь попередити вчителя або класного керівника.
- В асинхронному режимі навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час дотримуючись терміну здачі роботи.
- Роботи приймаються до встановленого часу, субота та неділя вихідні дні.
- Онлайн консультацію можна отримати під час відведеного уроку за розкладом.
ІІІ Самоорганізація в виконанні навчального матеріалу.
- Пам’ятай про академічну доброчесність.
- Складай розклад усіх своїх занять на тиждень у вигляді шаблон – графіка – так ти будеш бачити перспективу.
- Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на «Потім».
- Дотримуйся чіткого дедлайну щодо надання завдань на перевірку вчителю.
- У виконані завдання дотримуйся чіткої інструкції від вчителя.
ІV Співпраця, підтримка, самоаналіз результатів та досягнень.
- Правила поведінки на онлайн – уроці: коли вчитель пояснює, мікрофон учня вимкнутий. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони. В чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати запитання по суті уроку .
V. Памятай !!!! Чітко дотримуйся складенного режиму дня, хоч би як непросто це було. Докладай зусиль, щоб не відхилятися від нього .Через 21 день життя за розпорядком стане нормою, перейде надалі у звичку. А ще допоможе виробити силу волі.
За всіма питаннями звертайся до класного керівника!